Сайт находится в тестовом режиме. Мы будем рады, если вы сообщите нам о трудностях или неполадках, возникших в его работе.

20 сентября 2019

Walter Knoll класична колекція меблів сучасності
Walter Knoll — компанія з багаторічною історією та традиціями.
76

Колекції їх меблів неодноразово були удостоєні звання класики двадцятого сторіччя.

Цей бренд, та його дизайнерів називали іконами авангарду. З нагоди свого 150-річного ювілею Walter Knoll представляє «Класичне видання» своїх кращих робіт. Оновлені, сучасного вигляду, але всі зі своєю власною багатою історією.

1949 рік, MODERN. Класичне колекційне крісло Vostra Дизайн: Команда Walter Knoll

Ще в далекі п’ятдесяті роки крісло було достатньо сміливим, і залишається таким навіть сьогодні. Дизайн дуже нетрадиційний і легко запам’ятовується, став своєрідним символом часу пробудження та усвідомлення свободи. Найкращий приклад позачасової якості дизайну. Це крісло було представлене на виставці New Living у Кельні в 1949 році, та стало втіленням сучасного життя у тяжкі післявоєнні роки.

Крісло Vostra

1956 рік, FANCY. Класичне крісло Votteler Дизайн: Arno Votteler

Крісло демонструє всю свою чарівність з першого погляду: воно ідеальне для читання та розслаблення. Розроблене у 1956 році Арно Воттелером, воно розповідає про натхнення того часу: про скандинавську об’єктивність та економію в найкращому сенсі. Навмисно кутовий об’єм оббивки спирається на ніжний трубчастий каркас із сталі. Підлокітники з масиву дерева, вишукані форми та висока зручна спинка — суть легкості для позачасового дизайну.

1956 рік, STAR. Крісло класичного видання 369 Дизайн: Команда Walter Knoll

На сцені з’являється нове крісло з мінімалістичним але сміливим дизайном, яке мало змінити стиль цілого сторіччя. Крісло має м’які текучі форми і лінії проти грубої кутової прямолінійності, що склалася в той час. Експерименти з новими матеріалами та винахід пластику зробили цей перфоманс можливим. У класичному виданні крісло 369 нагадує нам про те, що Walter Knoll у ті часи був прихильником авангарду. У той час ярмарок меблів у Кельні оцінив невелике крісло як «прикрасу сучасної кімнати зі своєю вишуканою формою та своїм смаком на дотик». Воно уособлює в собі позачасовий, класичний спосіб життя.

1957 рік, POETIC. Крісло класичного видання 375 Дизайн: Команда Walter Knoll

Уособлення нової елегантності. Жіноча ніжність та джентльменська стриманість. Це особливе крісло не для того, щоб розгубитись, а зайняти власне місце. Початок нової ери у 1950-ті роки в Німеччині характеризувались «joie de vivre» (життєві радощі) та стрімким процвітанням. Економіка набирала обертів, почалася ера економічного дива. Новий прогресивний спосіб життя буквально визначив розпорядок дня сучасної людини. Легке крісло 375 найкраще за все відбиває дух тих часів. Прекрасне сидіння, легке та зручне.

1962 рік, CLUB. Крісло класичного видання 310 Дизайн: Trix & Robert Haussmann

Розроблене у 1962 році, як частина швейцарської колекції дизайну, Walter Knoll переоформляє легендарне клубне крісло разом з швейцарськими архітекторами та дизайнерами. Вони поставили перед собою мету створити предмет меблів, який пропонує комфорт класичного Честерфілда, але виглядає легше. Як і у всіх меблів Честерфілда, крісло має характерний алмазний візерунок, що структурує спинку та сидіння. Тогочасна сучасність відбивається на стилі оформлення ніжок — своєрідна данина майстрам Баухауза.

1967 рік, ICON. Крісло класичного видання FK Дизайн: Jørgen Kastholm & Preben Fabricius

FK — яскравий приклад класичного скандинавського дизайну. У шістдесятих роках сидіння у формі ковша заклало маркери для нової формальної мови: унікальна форма, чіткі контури, ідеальні лінії. Об'ємність і легкість цього дизайну — графічне зображення переконливої ​​стислості. У 1969 році крісло було удостоєне першої федеральної премії у стилі «Gute Form» і стало іконою мінімалізму. Хвиля спокуси, яку можна відчути і сьогодні.

1972 рік, SCANDI. Крісло класичного видання Fabricius Дизайн: Preben Fabricius

Як справжній класик, Фабріцій розповідає історію меблів. Крісло для проведення щоденних розмов та дискусій із сімдесятих років поєднує в собі традиції скандинавського дизайну та функціональну естетику з чарівністю невимушеного комфорту. Точність в обробці металу, найвища якість поверхонь: підлокітник і опорна конструкція обрамляють розсувне сидіння. Результат — легкість і струнка форма. Воно було створено для залів, фойє та віталень. І звичайно для музеїв дизайну.

1975 рік, BERLIN. Крісло класичного видання Berlinerer Дизайн: Meinhard von Gerkan

Справжня класика. Berlinerer був розроблений у 1975 році дизайнером Мейнхард фон Геркан для VIP-зали Берлінського аеропорту Тегель, а Walter Knoll перевидав цю ікону історії дизайну. Чітке, логічне, автентичне — це шедевр сучасного дизайну. Натхнене функціоналізмом та рішучістю скандинавського дизайну, крісло досі є яскравим прикладом позачасової естетики. Блискуча сталь несе еластичну шкіру. Чисті лінії, вишукані матеріали, їх вроджена гармонія та особлива вища майстерність характеризують цінність цієї конструкції. І не в останню чергу точність: мистецтво не залишати нічого зайвого. Найкращий представник дизайну вічного і знайомого у самому найкращому сенсі цього слова.

Крісло Berlin

Последние статьи
Больше статей
Здесь пока ничего нет
Закрыть